جایگزین های گوگل ادوردز (Google AdWords)

خانه / اخبار / جایگزین های گوگل ادوردز (Google AdWords)

گوگل ادرودز که چند سالی است مقصد بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های آنلاین در دنیاست چه جایگزین هایی دارد؟ اگر نمیخواهید در گوگل ادوردز تبلیغ دهید و به دنبال جایگزینی برای آن هستید، یا چنانچه از تبلیغ در گوگل بسیار راضی بوده اید و به دنبال دیگر تبلیغات مشابه هستید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم.

تبلیغات کلیکی فیسبوک (Facebook Paid Ads)
فیس بوک بسیار بیشتر از گوگل شما را میشناسد! این کلیدی ترین و اصلی ترین مزیت فیسبوک نسبت به گوگل است. فیسبوک سن، جنس، محل زندگی، علاقه مندی ها و سرگرمی های کاربران خود را کاملا دقیق میداند و از این طریق میتوان بسیار راحت برای تبلیغ در فیسبوک هدف گذاری کرد. همچنین در فیسبوک محدودیت های تبلیغ شما بسیار کمتر از گوگل بوده و شما امکان خلاقیت بسیار بیشتری دارید. برای تبیغ در فیس بوک میتوانید به جای متن، از عکس، فیلم و صدا استفاده نمایید و میتوانید در بین انتخاب های بسیار زیادی که فیسبوک به شما میدهد، مکان نمایش تبلیغ خود را انتخاب نمایید.
اما تبلیغ در فیسبوک مشکلاتی را نیز به همراه دارد. امروزه کاربران ایرانی فیسبوک بسیار کمتر شده و افراد بیشتری از فیسبوک خارج میشوند. از سوی دیگر یکی از مشکلات تبلیغ در فیسبوک این است که برای دیده شدن تبلیغتان باید بسیار خلاق بوده و هزینه ی بالایی را صرف طراحی تبلیغتان نمایید، چرا که کاربران فیسبوک تنها بر روی تصاویر و فیلم هایی کلیک مینمایند که واقعا جذاب بوده و احساس نکنند که وقتشان هدر میرود!

تبلیغات در لینکداین (LinkedIn DirectAds)
تبلیغ در لینکداین برای شما ارزان تمام نمیشود اما بازده کمی نیز نخواهد داشت! تبلیغ کلیکی در لینکداین نسبتا گران است. این شبکه اجتماعی اما با شناخت دقیقی که از مشاغل و تخصص های کاربران خود دارد، میتواند نیاز های آنان را نیز به درستی بشناسند. با شناخت این نیاز ها شما میتوانید با دقت بالا متوجه شوید چه کسانی به خدمات و یا کالاهای شما نیاز داند و پس از آن میتوانید با هدف گذاری دقیق و درست، به نتیجه ای عالی برسید. شما میتوانید با شناسایی افرادی که به خدمات شما نیاز دارند، تبلیغات خود را بر روی آن ها متمرکز کرده و تبیلیغ شما فقط برای آن ها قابل نمایش خواهد بود.
تبلیغات در لینکداین اما ۲ مشکل نیز دارد. اول اینکه تبلیغ در این وبسایت گران است! و دوم اینکه برای رسیدن به هدف خود در تبلیغات این وبسایت، بدون شک نیاز به استفاده از کارشناسان و شرکت های واسطه و همکار خواهید داشت و به دلیل پیچیدگی مدیریت تبلیغات در این وبسایت، نمیتوانید خود اقدام به مدیریت آن کنید.

تبلیغ کلیکی در وبلاگ ها
یکی از بهترین انتخاب ها برای شرکت هایی که به دنبال جذب مشتریان خاص و یا گسترش تبلیغات خود هستند، تبلیغ در سرویس دهنده های وبلاگ هاست. معمولا این تبلیغ ها بسیار ارزان تر از دیگر تبلیغات است اما شاید بازده آن به خوبی دیگر تبلیغات نباشد. در تبلیغ کلیکی سرویس دهندگان وبلاگ ها، شما انتخاب میکنید که تبلیغتان در وبلاگ هایی با چه موضوعاتی نشان داده شود. وبلاگ ها معمولا موضوعات مشخصی مانند سفرنامه، خاطرات مشخص، اخبار خاص و غیره دارند و شما میتوانید با هدف گذاری دقیق، مشتریان مورد نظر خود را به وبسایتتان هدایت کنید.

تبلیغ در بینگ (Bing Ads)
تبلیغ در بینگ بیشتر مناسب شرکت هایی است که به هدف های خود در گوگل ادرودز رسیده اند و به دنبال گسترش تبلیغات خود در دیگر موتور های جستجو و وبسایت ها هستند. تبلیغ در بینگ بسیار مشابه تبلیغات در گوگل است و مدیریت آن نیز چندان تفاوتی ندارد. موتور جستجوی بینگ موتوری کم استفاده تر نسبت به گوگل است اما فراموش نکنید که هزینه ای که برای تبلیغ پرداخت میکنید، برای کلیک بر روی لینک است و نه برای نشان دادن آن، و در نتیجه در تبلیغ در بینگ ضرری نخواهید کرد. همچنین با تبلیغ در شبکه بینگ-یاهو میتوانید تبلیغات خود را در طیف وسیع ترین از وبسایت های مرتبط با یاهو و بینگ نمایش دهید.

تبیلغ در ردیت (Reddit Ads)
ریدت سایتی نام آشنا برای علاقه مندان به وبگردی و برخی متخصصان سئو است. در این وبسایت افراد میتوانند نوشته و اخبار مورد نظر خود را نوشته و با دیگران به اشتراک بگذارند و برای مطالب دیگران نظر بنویسند. تبلیغ در ردیت نیز میتواند یکی از جایگزین های تبلیغ در گوگل باشد، هرچند که این وبسایت همچنان برای ایرانیان چندان شناخته شده نیست. تبلیغ در این وبسایت بیشتر مناسب شرکت هایی تخصصی با موضوعات سئو و هاستینگ میباشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *